Holdtræning for mænd og kvinder

Ingen bindinger eller medlemskab

Træning med plads til at være dig selv og samtidig få den hjælp og guidning, som du har behov for. Lille intimt sted, som på ingen måde må forbindes med et fitnesscenter. Stedet er med fokus på dig og dine behov og da der maks kan være 8  personer pr. hold, kan instruktøren sørge for at komme hele vejen rundt og hjælpe. Der er ingen bindende medlemskab, men mulighed for at træne, når du har lyst og tid.  Du skal blot tilmelde sig holdet dagen før.

Stedet rummer ikke en masse maskiner, men har fokus på funktionel træning med få træningsredskaber.

Vi tilbyder også lukket hold. Med lukkede hold er der tale om træning i en fast gruppe, hvor du binder dig til en kortere periode, hvorved din plads er sikret hver gang og det er de samme personer, som du træner med for gang til gang.

Mandag

Tirsdag

Kl. 19:00

Kl. 20:00

Onsdag

Kl. 20.00

Torsdag

Kl. 06:00

Kl. 20.00

Fredag

Lørdag

Søndag

Kl. 08:00

Kl. 09:00

Kl. 10:00

1 Træning

kr. 99,-
  • Bruges på alle holdtræningerne

10-turs kort

kr. 850,-
  • Bruges på alle holdtræningerne
Lukket hold
  • Mandehold kr. 850,-



Holdbeskrivelser:

Tirsdag kl. 19.00  Mandehold (LUKKET HOLD) 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine

Formålet med træningen er at komme igang eller blive rykket på sine træninger. Vi træner WOD (Workout of the day) samt cirkeltræning – træning som tager udgangspunkt i crossfit.

Træningerne er i små hold, grundet lokalets størrelse, men ligeledes for at kunne hjælpe hele vejen rundt – og presse alle til deres yderste.

Maks. 8 deltagere pr. hold 

 

Tirsdag kl. 20.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine 

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med høj puls og sved på panden.

Maks. 8 deltagere pr. hold

 
 

Onsdag kl. 20.00 Holdtræning – Styrke

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Katrine Faustrup

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med styrke og sved på panden

Maks. 8 deltagere pr. hold

 

Torsdag kl. 06.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Katrine Faustrup

Er du den morgenfriske type og vil du gerne have træningen fra morgenstunden, så er dette holdet for dig.

Træningen bliver en blanding af styrketræning, konditionstræning, crossfit mm.Times indhold skrifter fra gang  til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, som også er sjov, svedig og HÅRD.

Maks. 8 deltagere pr. hold

 

Torsdag kl. 20.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine 

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med høj puls og sved på panden.

Maks. 8 deltagere pr. hold

 

Søndag kl. 08.00 Funktionel

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine 

Træningen er funktionel, hvor der trænes med frivagt, TRX, cirkltræningetc. Træningen kommer hele kroppen igennem og er hård da den både kombinere styrke med puls – men utrolig effektiv.

Times indhold skrifter fra gang  til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag, dog at det er funktionelt.

Timen er for både mænd og kvinder der ønsker at presse sig selv og få en effektiv time

Maks 8 deltagere pr. hold

 

Søndag kl. 09.00 Funktionel 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine 

Træningen er funktionel, hvor der trænes med frivagt, TRX, cirkltræningetc. Træningen kommer hele kroppen igennem og er hård da den både kombinere styrke med puls – men utrolig effektiv.

Times indhold skrifter fra gang  til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag, dog at det er funktionelt.

Timen er for både mænd og kvinder der ønsker at presse sig selv og få en effektiv time

Maks 8 deltagere pr. hold

 

 Søndag kl. 10.00 Gravidtræning 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine 

Træning til dig med en baby i maven fra uge 12. Øvelser som er skræddersyet til at styrke og smidigøre din krop igennem graviditeten frem til fødslen. Vi vil arbejde i et roligt tempo, med funktionelle øvelser, kombineret med fokus på vejrtrækning smidighed og styrke. Vi arbejder udelukkende med egen krops-vægt.

Træningen er utroligt effektiv til at reducere væskeophobninger i kroppen og forebygger mod graviditets-gener som fx bækkenløsning, kramper og iskiassmerter. Samtidig får du en stærk og centreret krop, så du er klar når baby skal forløses.

Maks 8 deltagere pr. hold