Holdtræning for mænd og kvinder

Ingen bindinger eller medlemskab

Træning med plads til at være dig selv og samtidig få den hjælp og guidning, som du har behov for. Lille intimt sted, som på ingen måde må forbindes med et fitnesscenter. Stedet er med fokus på dig og dine behov og da der maks kan være 8  personer pr. hold, kan instruktøren sørge for at komme hele vejen rundt og hjælpe. Der er ingen bindende medlemskab, men mulighed for at træne, når du har lyst og tid.  Du skal blot tilmelde sig holdet dagen før.

Stedet rummer ikke en masse maskiner, men har fokus på funktionel træning med få træningsredskaber.

Vi tilbyder også lukket hold. Med lukkede hold er der tale om træning i en fast gruppe, hvor du binder dig til en kortere periode, hvorved din plads er sikret hver gang og det er de samme personer, som du træner med for gang til gang.

Få det samlede overblik under booking – her kan de se alle hold pr. uge. Nedenfor en beskrivelse af hver af holdene.

1 Træning

kr. 99,-
  • Bruges på alle holdtræningerne

10-turs kort

kr. 850,-
  • Bruges på alle holdtræningerne



Holdbeskrivelser:

Mandag kl. 06.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Er du den morgenfriske type og vil du gerne have træningen fra morgenstunden, så er dette holdet for dig.

Træningen bliver en blanding af styrketræning, konditionstræning, crossfit mm.Times indhold skrifter fra gang  til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, som også er sjov, svedig og HÅRD.

 

Mandag kl. 12.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med høj puls og sved på panden.

 

Mandag kl. 19.00 Holdtræning – POWER Træning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Katrine Faustrup

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med styrke og sved på panden

 

Mandag kl. 20.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med styrke og sved på panden

 

Tirsdag kl. 12.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med høj puls og sved på panden.

 

Tirsdag kl. 16.30  Juniortræning – 8 ugers forløb (LUKKET HOLD) 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Maria Fink Jørgesen

Kom og vær med til sjov træning hos Cathrine Borre med fysioterapeut Maria Fink Jørgensen. Er du mellem 11-15 år og savner at træne sammen med andre på samme alder – som supplement til din sport eller fordi du savner noget at gå til? Så kom og vær med! Vi træner styrke, kondition, balance, stabilitet og meget mere på en sjov måde. Vi bruger vores egen kropsvægt til at blive stærkere, hurtigere og få en bedre balance. Vi laver stafetter og lege. I træningen benyttes forskellige træningsmetoder, så der er noget for en hver smag. 

SÆRSKLIT PRIS : 699,-  for hele forløbet (Maks 10 deltagere)

Tirsdag kl. 19.00  Mandehold 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Formålet med træningen er at komme igang eller blive rykket på sine træninger. Vi træner WOD (Workout of the day) samt cirkeltræning – træning som tager udgangspunkt i crossfit.

Træningerne er i små hold, grundet lokalets størrelse, men ligeledes for at kunne hjælpe hele vejen rundt – og presse alle til deres yderste.

 

Tirsdag kl. 20.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med høj puls og sved på panden.

 

Onsdag kl. 17.00  Holdtræning – Styrkepilates

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Mette Birk Jensen

Hvis du gerne vil have sved på panden, en stærk og spændstig krop og samtidig minimere risikoen for skader, så er styrkepilates noget for dig.

Vidste du, at mange topatleter bruger pilates som led i deres træning? Det gør de, fordi pilates er en utrolig effektiv måde at styrke kroppen på, så den kan præstere det, vi kræver af den.

Som ultraløber, der udsætter sin krop for en kæmpe belastning, kender Mette til betydningen af en stærk kernemuskulatur som grundsten for al træning. Som certificeret pilatesinstruktør underviser hun i de klassiske pilatesprincipper men tilsat en god dosis styrketræning, så det aldrig bliver kedeligt.

Holdet er for alle, der gerne vil styrke kroppen på en skånsom men samtidig meget effektiv måde.

 

Onsdag kl. 18.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition. En fed time med styrke og sved på panden

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

 

Onsdag kl. 19.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition. En fed time med styrke og sved på panden

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

 

Onsdag kl. 20.00 Holdtræning – POWER Træning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Katrine Faustrup

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med styrke og sved på panden

 

Torsdag kl. 06.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Er du den morgenfriske type og vil du gerne have træningen fra morgenstunden, så er dette holdet for dig.

Træningen bliver en blanding af styrketræning, konditionstræning, crossfit mm.Times indhold skrifter fra gang  til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, som også er sjov, svedig og HÅRD.

 

Torsdag kl. 20.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition. En fed time med høj puls og sved på panden.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

 

Fredag kl. 06.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition. En fed time med styrke og sved på panden

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

 

Fredag kl. 07.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition. En fed time med styrke og sved på panden

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

 

Fredag kl. 12.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition. En fed time med styrke og sved på panden

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

 

Fredag kl. 15.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition. En fed time med styrke og sved på panden

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

 

Fredag kl. 16.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition. En fed time med styrke og sved på panden

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

 

Søndag kl. 08.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Træningen er funktionel, hvor der trænes med frivagt, TRX, cirkltræningetc. Træningen kommer hele kroppen igennem og er hård da den både kombinere styrke med puls – men utrolig effektiv.

Times indhold skrifter fra gang  til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag, dog at det er funktionelt.

Timen er for både mænd og kvinder der ønsker at presse sig selv og få en effektiv time

 

Søndag kl. 9.00 Holdtræning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Træningen bliver en blanding af styrketræning, konditionstræning, crossfit mm. Times indhold skrifter fra gang  til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, som også er sjov, svedig og HÅRD.