Holdtræning for mænd og kvinder

Ingen bindinger eller medlemskab

Træning med plads til at være dig selv og samtidig få den hjælp og guidning, som du har behov for. Lille intimt sted, som på ingen måde må forbindes med et fitnesscenter. Stedet er med fokus på dig og dine behov og da der maks kan være 14  personer pr. hold, kan instruktøren sørge for at komme hele vejen rundt og hjælpe. Der er ingen bindende medlemskab, men mulighed for at træne, når du har lyst og tid.  Du skal blot tilmelde sig holdet dagen før.

Stedet rummer ikke en masse maskiner, men har fokus på funktionel træning med få træningsredskaber.

Vi tilbyder også lukket hold. Med lukkede hold er der tale om træning i en fast gruppe, hvor du binder dig til en kortere periode, hvorved din plads er sikret hver gang og det er de samme personer, som du træner med for gang til gang.

Få det samlede overblik under booking – her kan de se alle hold pr. uge. Nedenfor en beskrivelse af hver af holdene.

1 Træning

kr. 99,-
  • Bruges på alle holdtræningerne

10-turs kort

kr. 850,-
  • Bruges på alle holdtræningerne

Træn frit 1 måned

kr. 850,-
  • Bruges på alle holdtræningerne

PRAKTISK:

Betalingen forgår ved ankomst. Du kan betale via Mobile Pay eller kontant. Ingen kort. Herefter modtager du dit klippekort eller kan deltage en enkelt gang på holdet. Man kan booke uden at betale, registeringen er først ved ankomst. Accepetere dog afbestilingsreglen om at afmelde holdet senest 4 timer før eller tillægges et gebyr på 50,-

Der er ikke et omklædningsrum samt badefaciliteter – men der er flere toilettet til omklædning samt toiletbesøg.

I holdsalen forefindes små kasser til opbevaring af personlige egendomme, så de ikke behøver ligge i tasken ved indgangen.



Holdbeskrivelser:

Morgentræning

Mandag, Torsdag og Fredag kl. 06.00, Søndag kl. 8.00 & Søndag kl. 9.00

(fredagsholdene er udenfor)

(55 min inkl. udstrækning) 

Instruktør: Mandag: Cathrine Borre, Torsdag: Christian Kaad Malling, Fredag: Rikke Ryder, Søndag: Cathrine Borre og Katrine Faustrup

Er du den morgenfriske type og vil du gerne have træningen fra morgenstunden, så er disse hold noget for dig.

Træningen bliver en blanding af styrketræning, konditionstræning, crossfit mm. Times indhold skrifter fra gang  til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, som også er sjov, svedig og HÅRD.

 

Fredag kl. 09.00  Yoga

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Karina Wøhler

Har du brug for at få styrket dig selv på en kærlig måde, så er yogaholdet lige noget for dig.
 
Du vil få….
– rolig og groundende opvarmning
– bevægelser i et glidende og let flow
– styrkende og nærende øvelser
– blide udstræk der blødgør dit bindevæv
– vejrtrækningsøvelser der sætter ro på dit system
– afsluttende meditation
Alt sammen for at få skabt mere plads og bevægelsesfrihed i din krop, få styrket dig selv indefra og vigtigst af alt – gøre noget rigtig godt for DIG SELV.

 

Frokostpausetræning

Mandag, Tirsdag og fredag kl. 12.00

(55 min inkl. udstrækning) 

Instruktør: Mandag og Tirsdag:  Cathrine Borre, Fredag: Rikke Ryder

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med høj puls og sved på panden.

 

Eftermiddagstræning

Mandag kl. 17.00  Yoga

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Karina Wøhler

Har du brug for at få styrket dig selv på en kærlig måde, så er yogaholdet lige noget for dig.
 
Du vil få….
– rolig og groundende opvarmning
– bevægelser i et glidende og let flow
– styrkende og nærende øvelser
– blide udstræk der blødgør dit bindevæv
– vejrtrækningsøvelser der sætter ro på dit system
– afsluttende meditation
Alt sammen for at få skabt mere plads og bevægelsesfrihed i din krop, få styrket dig selv indefra og vigtigst af alt – gøre noget rigtig godt for DIG SELV.
 
 

Onsdag kl. 17.00  Styrkepilates

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Mette Birk Jensen

Hvis du gerne vil have sved på panden, en stærk og spændstig krop og samtidig minimere risikoen for skader, så er styrkepilates noget for dig.

Vidste du, at mange topatleter bruger pilates som led i deres træning? Det gør de, fordi pilates er en utrolig effektiv måde at styrke kroppen på, så den kan præstere det, vi kræver af den.

Som ultraløber, der udsætter sin krop for en kæmpe belastning, kender Mette til betydningen af en stærk kernemuskulatur som grundsten for al træning. Som certificeret pilatesinstruktør underviser hun i de klassiske pilatesprincipper men tilsat en god dosis styrketræning, så det aldrig bliver kedeligt.

Holdet er for alle, der gerne vil styrke kroppen på en skånsom men samtidig meget effektiv måde.

 

Aftenhold

Tirsdag kl. 20.00, Torsdag kl. 19 & 20.00

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med høj puls og sved på panden.

 

Tirsdag kl. 16.30 Thaibo

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Louise Andersen

Holdtræning med fokus på kondition, høj puls og godt humør. Det er en koreografitime, som i opbygning minder om aerobic men, hvor grapewine og mambo er skiftet ud med slag, stød og spark. Det hele bliver langsomt bygget op, så alle kan være med og timen ender med et brag af en finale, hvor vi sammen giver den hele armen.

 

Tirsdag kl. 19.00  Mandehold 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Formålet med træningen er at komme igang eller blive rykket på sine træninger. Vi træner WOD (Workout of the day) samt cirkeltræning – træning som tager udgangspunkt i crossfit.

Træningerne er i små hold, grundet lokalets størrelse, men ligeledes for at kunne hjælpe hele vejen rundt – og presse alle til deres yderste.

 

Mandag kl. 19.00 & Onsdag kl. 19.00 – POWER Træning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Katrine Faustrup

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med styrke og sved på panden 

 

Træningsdans 

Tirsdag kl. 18.00 Træningsdans (udenfor) & Søndag kl. 11.00

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Maj Hartvig

Ryst kroppen igennem til et blandet mix af dans. Timen kan indeholde stilarter som disko, jive, salsa, samba, cha cha cha, dancehall og meget mere. Vi skal have det sjovt og svedigt og alle kan danse med .
Denne dansetime foregår udenfor – men på det skønneste dansegulv.
Høj puls og sved på panden.

 

Udendørs Holdtræning – Træning med udstyr blot udenfor

Mandag kl. 20.00,  Onsdag kl. 18.00 & 19.00

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med styrke og sved på panden