Holdtræning for mænd og kvinder

Ingen bindinger eller medlemskab

Træning med plads til at være dig selv og samtidig få den hjælp og guidning, som du har behov for. Lille intimt sted, som på ingen måde må forbindes med et fitnesscenter. Stedet er med fokus på dig og dine behov og da der maks kan være 14  personer pr. hold, kan instruktøren sørge for at komme hele vejen rundt og hjælpe. Der er ingen bindende medlemskab, men mulighed for at træne, når du har lyst og tid.  Du skal blot tilmelde sig holdet dagen før.

Stedet rummer ikke en masse maskiner, men har fokus på funktionel træning med få træningsredskaber.

Vi tilbyder også lukket hold. Med lukkede hold er der tale om træning i en fast gruppe, hvor du binder dig til en kortere periode, hvorved din plads er sikret hver gang og det er de samme personer, som du træner med for gang til gang.

Få det samlede overblik under booking – her kan de se alle hold pr. uge. Nedenfor en beskrivelse af hver af holdene.

1 Træning

kr. 99,-
  • Bruges på alle holdtræningerne

10-turs kort

kr. 850,-
  • Bruges på alle holdtræningerne

Træn frit 1 måned

kr. 850,-
  • Bruges på alle holdtræningerne

PRAKTISK:

Betalingen forgår ved ankomst. Du kan betale via Mobile Pay eller kontant. Ingen kort. Herefter modtager du dit klippekort eller kan deltage en enkelt gang på holdet. Man kan booke uden at betale, registeringen er først ved ankomst. Accepetere dog afbestilingsreglen om at afmelde holdet senest 4 timer før eller tillægges et gebyr på 50,-

Der er ikke et omklædningsrum samt badefaciliteter – men der er flere toilettet til omklædning samt toiletbesøg.

I holdsalen forefindes små kasser til opbevaring af personlige egendomme, så de ikke behøver ligge i tasken ved indgangen.


Holdbeskrivelser:

Morgentræning

Onsdag & Fredag kl. 06.00, Lørdag & Søndag kl. 8.00

(55 min inkl. udstrækning) 

Instruktør: Onsdag, Fredag & Lørdag: Rikke Ryder, Søndag: Cathrine Borre 

Er du den morgenfriske type og vil du gerne have træningen fra morgenstunden, så er disse hold noget for dig.

Træningen bliver en blanding af styrketræning, konditionstræning, crossfit mm. Times indhold skrifter fra gang  til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, som også er sjov, svedig og HÅRD.

 

Torsdag kl. 09.00 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med høj puls og sved på panden.

 

Lørdag kl. 09.00 TRX / Slyngetræning 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Træningen er med de kendte reb i loftet, hvor hele kroppen kan trænes igennem. Alle kan deltage på holdet – en sjov og hård træning, hvor vi arbejder med vores egen kropsvægt og kan derfor skalere vores træning i styrke og sværhedsgrad.

 

Søndag kl. 10.00 Træningsdans 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Maj Hartvig

Ryst kroppen igennem til et blandet mix af dans. Timen kan indeholde stilarter som disko, jive, salsa, samba, cha cha cha, dancehall og meget mere. Vi skal have det sjovt og svedigt og alle kan danse med .
Denne dansetime foregår udenfor – men på det skønneste dansegulv.
Høj puls og sved på panden.

 

Frokostpausetræning

Mandag, Tirsdag og fredag kl. 12.00

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med høj puls og sved på panden.

 

Eftermiddagstræning

Mandag kl. 17.00 Aerobic

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

God gammeldags aerobic. Basic, så alle lige kan få genopfrisket – og så nye kan være med. Koreografi ja, men lige så høj grad af fokus på høj god puls. En sjov time med masser af sved og smil på læben.

 

Tirsdag kl. 18.00 Cardio/Puls

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Rikke Ryder

Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du får trænet din kondition – ingen koordination, men øvelser med høj puls og lidt vægt. Alle kan være med uanset alder og kondital.

 

Onsdag kl. 17.00  Styrkepilates

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Mette Birk JensenHvis du gerne vil have sved på panden, en stærk og spændstig krop og samtidig minimere risikoen for skader, så er styrkepilates noget for dig.

Vidste du, at mange topatleter bruger pilates som led i deres træning? Det gør de, fordi pilates er en utrolig effektiv måde at styrke kroppen på, så den kan præstere det, vi kræver af den.

Som ultraløber, der udsætter sin krop for en kæmpe belastning, kender Mette til betydningen af en stærk kernemuskulatur som grundsten for al træning. Som certificeret pilatesinstruktør underviser hun i de klassiske pilatesprincipper men tilsat en god dosis styrketræning, så det aldrig bliver kedeligt.

Holdet er for alle, der gerne vil styrke kroppen på en skånsom men samtidig meget effektiv måde.
 
 

Torsdag kl 17.00 Crossinspireret træning UDENFOR

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Crossfit inspireret træning med fokus på teknik, tunge løft og en træning som er mere styrke end cardio. Christian sørger for at timen er hård og effektiv, samtidig med at tage højde for hvilket niveau du er på – alle kan deltage og du vil fra første træning lærer teknikkerne ved de forskellige løft og øvelser. Effektiv træning med godt humør – og en mindelig instruktør.

Tilladt at have sit barn med i alderen 9-15 år

 

Fredag kl. 16.30 Puls og Styrke 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre
 
En time med mange repetitioner – lette vægte, men med speciel fokus igennem timen. Der vil være sessioner med kun cardio/puls øvelser og herimellem fokus på ben, arme, core og ryg.
Øvelserne bliver lavet til musik – hvor vi følger tempo – men man skal ikke frygte for koordinering eller serier. Alle kan deltage og faktisk er det et super hold for dig som ikke ønsker konkurrence eller tempo – forstået på den måde at du selv kan sørge for vægt samt at der er tid til at gøre det rigtigt. 

 

Aftenhold

Tirsdag kl. 20.00 & kl. 20.00

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør, Mandag: Rikke Tirsdag og Torsdag: Cathrine Borre

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med høj puls og sved på panden.

 

Mandag kl. 19.00 & Onsdag kl. 19.00  – POWER Træning

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Katrine Faustrup

Træningen er varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt, TRX, cirkeltræning, WOD, Cardio etc. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både for styrket din muskelmasse samt trænet din kondition.

Timen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.

En fed time med styrke og sved på panden

 

Onsdag kl. 18.00 Træningsdans 

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Maj Hartvig

Ryst kroppen igennem til et blandet mix af dans. Timen kan indeholde stilarter som disko, jive, salsa, samba, cha cha cha, dancehall og meget mere. Vi skal have det sjovt og svedigt og alle kan danse med .
Denne dansetime foregår udenfor – men på det skønneste dansegulv.
Høj puls og sved på panden.
 
 

Onsdag kl. 20.00 Power Attack

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Christine Sølvstein

Timen vil indeholde opvarmning, små koreograferet pulssekvenser. Vi vil bruge slag og spark fra kampsportens verden, samt almindelig cardio øvelser som jacks, høje knæ, løb, steptouch mv. Der vil også være enkelte styrke sekvenser samt en udstrækning. Der bliver masser af sved så kom, og hver med til et brag af en fedtforbrænding. Timen er for alle.

 

SPECIALHOLD

Tirsdag kl. 09.00 Seniorhold

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

Træningen er som på vores andre holdtræninger varieret, og hvor der trænes med egen kropsvægt og bruges også udstyr til at styrke kroppen. Timen sørger for en effektiv træning, hvor du både får styrket din muskelmasse samt trænet din kondition. Timens indhold skrifter fra gang til gang – så man er aldrig sikker på hvad der er den pågældende dag. Træningen er til dig der godt kan lide forskelligheden og ikke trives med det forudsigelige.
En fed time med høj puls, sved på panden og socialt samvær med andre seniorer.
 
Alle kan deltage og alle er velkommen. Kræver ingen forudsætninger. Hvis du døjer med skavanker, vil der på holdet blive taget hånd om disse.
 

Tirsdag kl. 19.00 Mandehold – LUKKET HOLD

(55 min inkl. udstrækning) Instruktør: Cathrine Borre

LUKKET HOLD: Uge 32 – 41 eller 43 – 51

Formålet med træningen er at komme igang eller blive rykket på sine træninger. Vi træner WOD (Workout of the day) samt cirkeltræning – træning som tager udgangspunkt i crossfit.

Træningerne er i små hold for at kunne hjælpe hele vejen rundt – og presse alle til deres yderste