4 ugers Efterfødselspilates

Styrk kroppen og bækkenbunden

Er du nybagt mor, så kan du helt sikkert nikke genkendende til, at din krop er forandret. Du har ikke den samme styrke mere, måske har du spændinger og måske er du bekymret for, om du nogen sinde får dine mavemuskler tilbage.
Hvis du gerne vil opbygge dine muskler og få en stærk og funktionel bækkenbund igen, så er efterfødsels-pilates noget for dig. Pilates er en både skånsom og effektiv form for styrketræning med særlig fokus på mave, ryg og bækken-området, også kaldet din kernemuskulatur. Pilates er med andre ord oplagt til en krop, som netop har været belastet af graviditet og fødsel.
Vi arbejder systematisk og skånsomt med at styrke dine kernemuskler, både de yderste, synlige muskler, samt de inderste i bækkenbund og mave. Hermed sikrer vi, at din krop finder tilbage til en god grundform, så du igen kan være aktiv, som du ønsker det.
Underviser er Mette Birk Jensen, certificeret pilates-instruktør
Holdet er begrænset til 8 deltagere, så der vil være god tid til individuelle hensyn. Og din baby er selvfølgelig en del af hold
 

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Kl. 10:00

Lørdag

Søndag

1 gang pr. uge

kr. 350,-
  • 4 ugers periode

Kommende Holdstart